Archiwum              

Karta Mieszkańca - zbieramy punkty i korzystamy z rabatów na obiektach MOSiRu

2017-07-12
Obejrzano 138 razy

System Częstochowskiej Karty Mieszkańca objął także obiekty MOSiR. Karta jest elementem Samorządowego Programu Lojalnościowego i umożliwia zamianę punktów otrzymywanych za zakupy lub usługi na rabaty u partnerów programu.

Umowa, na mocy której z Karty będzie można korzystać także na obiektach MOSiR-u została podpisana pod koniec czerwca. Później odbyły się wizyty serwisowe mające na celu przeprogramowanie kas fiskalnych będących na wyposażeniu obiektów Ośrodka oraz montaż terminali systemu Karty.

W tym roku system Częstochowskiej Karty Mieszkańca obejmie wypożyczalnię sprzętu pływającego w Parku Wypoczynkowym „Lisiniec” (lipiec-wrzesień), Pływalnię Krytą przy alei Niepodległości (lipiec-sierpień), Pływalnię Krytą ,,Sienkiewicz Częstochowa” (lipiec-grudzień), Pływalnię Letnią przy ul. Dekabrystów (lipiec-wrzesień), Miejskie Korty Tenisowe przy ul. 3 Maja (lipiec-listopad), Miejski  Stadion Lekkoatletyczny przy ul. Dąbrowskiego (lipiec-grudzień), Sztuczne Lodowisko przy ul. Boya-Żeleńskiego (lipiec-grudzień) oraz Miejską Ślizgawkę (grudzień).  

Korzystając z tych obiektów będzie można otrzymać w postaci punktów zasilających Kartę Mieszkańca zwrot 10% kosztów biletu, a punkty wykorzystać na rabaty u wszystkich partnerów programu.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie serdecznie zaprasza do zamiany zgromadzonych na karcie punktów na rabaty przy wstępach na nasze obiekty.

Częstochowska Karta Mieszkańca – wpisująca się w Samorządowy Program Lojalnościowy –  przeznaczona jest dla wszystkich chcących korzystać ze zniżek i ulg oferowanych przez partnerów Programu, który pozwala gromadzić punkty za zakupy lub korzystanie z usług, a potem wymieniać je na bon rabatowy. Z otrzymanego rabatu można skorzystać przy kolejnych zakupach w dowolnym punkcie włączonym do programu. Jak dotąd do programu dołączyło się już ponad 100 punktów handlowych i usługowych z terenu Częstochowy – restauracje, sklepy, warsztaty samochodowe i inne.

Program powstał dzięki współpracy Urzędu Miasta oraz Grupy LEW S.A., która jest operatorem całego systemu.

Przypomnijmy, że wniosek o wydanie Karty można złożyć w:

  • Biurze Obsługi Interesanta UM oraz Wydziale Polityki Społecznej UM – budynek przy ul. Śląskiej 11/13
  • Miejskim Centrum Informacji Turystycznej – aleja Najświętszej Maryi Panny 65
  • Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju Urzędu Miasta – budynek przy ul. Waszyngtona 5
  • Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68
  • Hali Sportowej „Częstochowa” - ul. Żużlowa 4.

Regulamin, szczegóły programu oraz lista aktualnych partnerów dostępne są na stronie: http://karta.czestochowa.pl 

Źródło: UM Częstochowy i własne